19 Mayıs 2015 Salı

Sunpark Dolandırıcı

Sevgili tatilciler bu yazıyı okuduğunuza göre ya sunpark tarafından dolandırıldınız ya da dolandırılma arifesindesiniz. Hemen uyarayım SAKIN BÖYLE BİR HATA YAPMAYIN. Bu firmanın herşeyi yalan. RCI üyrsiyiz diyor ama böyle bir üyeliği falan yok. Ben yandım siz yanmayın diye bu bloğu açtım. Bunlar parayı peşin peşin alıyorlar haramzadeler, sonra aynı fiyata size tatil satıyorlar. İndirim falan yok. O paraya zaten tatil yaparsınız. yazık 10.000 15.000 verenler var bunlara. Ben 3000 tl verdim. yıllık 600 tl yapar. tatil yapmak istediğimde en az günlük kişi başı 20-30 euro istiyorlar. ulan zaten ben size peşinen 3000 tl yani yıllık 600 tl vermişim. sen neyin parasını istiyosun? 30 euro 87 tl yapıyor. normal bir otele gitseniz zaten bu paraya tatil yaparsınız. kısacası peşin verdiğiniz para bu dolandırıcıların oluyor. Dedim paramı verin ben tatil falan istemiyorum, patronunuz adamsa konuşsun benimle. yok ulaşamıyorsunuz. benden uyarması.




Türkiye'deki Üyelerimiz İçin Uyarı


RCI, dolandırıcı yeniden satıcıların yakın zamanda Türkiye'deki üyelerimizi hedef aldığına dair bir dizi bildirim almıştır. Genellikle bu yeniden satıcılar üyelerle telefon yoluyla iletişim kurarak üyenin devre mülk/devre tatili satışını ayarlama karşılığında para talebinde bulunmaktadır. Üyenin gönderdiği paralar asla geri dönmemekte ve devre mülk/devre tatil de asla satılmamaktadır.
RCI üyelerine kendileriyle bu yöntemle iletişim kuran hiçbir organizasyona para göndermemelerini ve hiçbir bilgiyi paylaşmamalarını önemle tavsiye eder. Bunun yerine üyelerin bu gibi çağrıları sonlandırmalarını ve durumu polise bildirmelerini öneririz.

Sunpark (Sundrella Resort)

Rayon Turizm (Kossa Club ve Andonos Residence)

(Türkiye Aralık 2014) 

kaynak:

https://www.rci.com/pre-rci-tr_TR/footer/consumer-alerts.page

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder